17 januari 2022

Ondernemersavond SGP voor de Woudenbergse ondernemers

Beste ondernemers,

In deze eerste maand van 2022 wensen we jullie allemaal een goed en gelukkig 2022 toe. Ondernemerschap hoort bij Woudenberg! Een ondernemersklimaat is belangrijk. Juist daarom heeft de SGP-fractie in de laatste commissievergadering aandacht voor de ondernemers gevraagd. Deze moeilijke coronatijd vraagt veel van jullie!

SGP Woudenberg vindt een sterke lokale economie en een gezond ondernemersklimaat belangrijk. Dat draagt bij aan de vitaliteit van Woudenberg. Er speelt veel in de ondernemerswereld. We denken aan de onlangs vastgestelde Visie op de retail, de toekomst van het bedrijventerrein en circulair ondernemen.

Over deze en andere thema’s willen wij graag, als voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen van D.V. 16 maart 2022, met de Woudenbergse ondernemers in gesprek. Daarom ontvangt u deze uitnodiging.

In verband met de coronamaatregelen, maar ook om zoveel mogelijk ondernemers te kunnen spreken, houden wij woensdag 26 januari een online bijeenkomst (via Zoom). De bijeenkomst start om 19.45 uur en rond 21.15 uur sluiten we af.

Tijdens deze bijeenkomst is er een interactief forumgesprek. Naast twee SGP-raadsleden doen Gea van Noordennen (What2Wear), Lammert Wilbrink (commercieel vastgoed) en de startende ondernemer Jan-Willem de Keijzer (Meesterknecht) mee.

U krijgt alle gelegenheid om uw punten mee te geven aan de SGP-raadsleden.

U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar woudenberg@sgp.nl. U ontvangt dan de link voor de Zoom-meeting. Nodig gerust uw collega-ondernemers uit om deze bijeenkomst ook bij te wonen!

Tot 26 januari!

Met vriendelijke groet,

Henk-Jan Molenaar,                                    Gerben Heldoorn,

Fractievoorzitter en lijsttrekker SGP        Forumleider en kandidaat-raadslid SGP