27 februari 2018

Jan van den Dool kandidaat Beste Raadslid

"Raad blijft worstelen met 3D" kopte Binnenlands Bestuur eind 2017 nog. Het laat zien hoe iingewikkeld het dossier is waar Jan van den Dool zich vanaf het begin van zijn raadslidmaatschap in 2014 op heeft gestort. Jan heeft in de vier jaar dat hij nu in de Raad zit een enorme dossierkennis opgebouwd van het Sociaal Domein. Met deze kennis is hij, gezien de verhalen van onder andere het Binnenlands Bestuur, vrij uniek in Nederland.

Jan heeft steeds weer het belang van de cliënt op het oog. Afgelopen donderdag nog diende hij een amendement in om de verordening Sociaal Domein helderder en inzichtelijker te maken voor de cliënt. Hij heeft de afgelopen jaren echt gestreden voor toegankelijke zorg en onafhankelijke cliëntondersteuning. Voor een overzicht van wat hij de afgelopen jaren heeft ingebracht: https://woudenberg.sgp.nl/dossiers/beter-voor-de-zorg/84

Als fractie willen deze inzet graag zichtbaar maken en belonen: Jan verdient een nominatie voor 'beste raadslid van Nederland'! Daarom hebben wij Jan kandidaat gesteld voor deze prijs. Met uw stem, kunnen we Jan aan een nominatie helpen!

Stemmen kan op: https://besteraadslid.nl/home/candidate/5a9408d22213950001f69039