15 maart 2018

Beter voor elkáár met een klaag- en bijdragemuur

De SGP heeft de afgelopen weken intensief campagne gevoerd voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart. Dit deden we onder het thema ‘Beter voor elkáár’. In campagnetijd worden er heel makkelijk allerlei grote beloften gedaan. De SGP wil laten zien dat ons slogan geen campagnepraatje was, maar een basishouding die we ook de komende jaren willen laten zien.

Iedereen zal begrijpen dat uitvoering geven aan de slogan ‘beter voor elkáár’ niet alleen kan. Daarom willen we de komende jaren veel samenwerken met alle Woudenbergers en de goede initiatieven die er in ons dorp al zijn. We willen de kracht van onze inwoners en de verbeterpunten die er in Woudenberg zijn bij elkaar brengen om zo met elkaar te werken aan een beter Woudenberg, vanuit de Raad, maar ook juist ook vanuit de samenleving. Zaterdag 17 maart willen we daarom gebruiken om die twee dingen op een ‘klaagmuur’ te verzamelen: wat kan er beter in Woudenberg en wat kunt u daarin betekenen? Het is dus niet alleen een klaagmuur, maar ook een muur waar u uw bijdragen kunt leveren. Kom daarom 17 maart naar het centrum om met ons door te praten over een beter Woudenberg voor elkaar!

De kerntaak van de SGP ligt natuurlijk in de Raad. Om daar met goede voorstellen te komen, is het natuurlijk belangrijk om te weten wat er in het dorp speelt. We hebben de afgelopen vier jaar geïnvesteerd in contacten met allerlei mensen en instellingen. De komende jaren willen we nog meer samenwerken met bestaande initiatieven in de Woudenbergse samenleving om de goede bewegingen die er al zijn te versterken en te ondersteunen. Het is aan de politiek om goede initiatieven te ondersteunen en te faciliteren. Daar draagt de SGP graag aan bij. Zo maken we het beter voor elkáár.

Kunt u niet in het centrum zijn op zaterdag 17 maart? Vul dan hier de online klaagmuur in.

{{ errors.first("field_1688") }}