HomeNieuwsSGP bedankt Wolfswinkel

SGP bedankt Wolfswinkel

Publicatiedatum: 31 dec. 2016

Vanmorgen heeft onze fractie de firma Wolfswinkel bedankt voor hun jarenlange dienst in Woudenberg. Met onze voltallige fractie hebben we de mensen van Wolfswinkel een taart overhandigd als blijk van waardering voor al de jaren dat ze in Woudenberg het afval van de Woudenbergers hebben opgehaald. Kees Wolfswinkel nam de taart in ontvangst.

Fractievoorzitter Henk Jan Molenaar legt uit waarom we met dit gebaar komen:

‘In maart hebben we als Raad de beslissing moeten nemen om voor de afvalinzameling verder te gaan met ROVA. Al in 2014 heeft de gemeenteraad besloten naar een nieuw afvalsysteem te gaan: de vervuiler betaalt. In maart 2016 hadden we eigenlijk nog maar twee keuzes: óf het nieuwe beleid, maar dan met Rova; óf Wolfswinkel, maar dan het oude beleid. Voor ons was het toen duidelijk: we staan achter het nieuwe beleid. We vinden het nog steeds heel jammer dat het nieuwe beleid niet te combineren is met Wolfswinkel als uitvoerder. Om onze dank voor de jarenlange inzet van Wolfswinkel te onderstrepen hebben we hen vandaag een taart overhandigd. Ze hebben het verdiend!’