HomeNieuwsMannenontbijt

Mannenontbijt

Publicatiedatum: 6 okt. 2015

Op DV 10 oktober komt mr. C.G. (Kees) van der Staaij, fractievoorzitter van de SGP in de Tweede Kamer met ons mannen ontbijten. We gaan het hebben over onze ‘politieke’ verantwoordelijkheden als man. Van der Staaij zal daarbij niet alleen inzoomen op de politiek, maar ook op de ‘politieke’ taken en roepingen op de plaats waar je als man door de HEERE gezet bent. Dat kan in het bedrijf waar je werkzaam bent, in een bestuur waarin je zitting hebt of misschien wel gewoon binnen de familie waartoe je behoort. Natuurlijk zijn we ook benieuwd of/waarom we juist als mannen hierin een speciale verantwoordelijkheid en roeping hebben. In een ontspannen setting van een ontbijt in 'de Stal' van de familie van de Lagemaat aan de Zeisterweg 53 hopen we daarover te gaan spreken met elkaar.

Als je van plan bent te komen graag even een mailtje aan Leslie Pots lesliepots@gmail.com, zodat we rekening kunnen houden met inkoop van het ontbijt. Alle mannen van harte welkom! We beginnen om 8.30 uur en sluiten uiterlijk 10.30 uur weer af.